Αγαπημένες μάσκες!

Να'μαι πάλι!!!Αυτή τη φορά με τις αγαπημένες μου μάσκες, οι οποίες σε γεμίζουν πάντα με ιδέες και γίνονται πραγματικά στολίδια για το σπίτι καθενός. Αυτές οι μυστήριες φατσούλες, που μένουν εκεί καθηλωμένες κι αμίλητες σε κάθε έργο τέχνης..... όσο περίεργο κι αν ακούγεται, αισθάνομαι ότι δίνουν μια αρχοντιά στη διακόσμηση και συνάμα σε ταξιδεύουν κάπου αλλού.......μάλλον είναι η ηρεμία που εκφράζουν και μεταδίδουν....!
Μ'αρέσει λοιπόν να τις έχω σπίτι μου και γίνονται τα καλύτερα δώρα για αυτούς που αγαπάς και εκτιμάς!
 Τίς έχω βάλει σε μεγάλο τελάρο στο οποίο πρόσθεσα πάστα ρελιέφ στις γωνίες, και γύρο απο τις μάσκες τύλιξα ύφασμα το οποίο έχω κοκκαλώσει(!) σε δυάλυμα κόλλας.


Σχόλια

  1. ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ!!!!!! Πραγματικά, τον χαζεύω ώρα... τον λάτρεψα! Μπράβο Χαρά μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα...!!!
    Ομορφη συνθεση καλη !
    Αν και με τις μασκες γενικοτερα εχω ενα θεμα... καταφερες με το κολλαρισμενο πανι να δωσεις μια κινηση διαγωνια....και ξεφευγει καπως απο το στατικο κι ακινητο...!!!
    καλη συνεχεια...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα και από εμένα! Καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφο το blog σου αλλά η δημιουργία σου με τις μάσκες απίστευτη! Μπράβοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλαιωμένες εικόνες

Αναπαλαίωση παλιού μπαουλου!!